Apr 10, 2011

berubah

semua perkara akan berubah...
bergantung sama ada mahu dan tidak...
tiada yang kekal melain kan Yang Satu
manusia mana yang tak berubah kan...
even aku sendiri
walaupun aku rasa takde apa yang berubah dalam diri aku...
tapi orang lain yang akan nampak...
tapi biar lah apa yang baik kan...
huaggghhhh
xbleh2...
ayat skema...
wuuhuuuu...
baru lepas stalk member aku nye fb...
member skolah rendah...
perghhh! bubah seyh...
kalau dulu cenggituh...
laa ni da cengginih...!!!
lau tngok sume kawan2 aku...
zaman skolah rendah laa kan...
sebab da lame beno teman xjumpe...
kao jumpe pon teman nmpok dari jaoh je...
nok betego sape pon teman rase segan...
beruboh beno deme....
cantik begaye...
idok le teman nok mendengki...
jaoh sekali...
teman ni jenis yang simple...
so teman skisah...
tapi ye laa kan.
yang perempuan ofcos...
berubah sangat....
=) 
bukan dengki xsungka ke hape...
ye laa bile da lame xjumpe ni....
cun wak dorg ni skarang...
hahaha
xpe laa kan...
even aku masih macam ni...
simple dan selesa...
walau pun tiada blouse yang cantik seperti dorg...
aku tetap ade t-shirt yang cun
walaupun aku tak punya heels 3 inch
aku tetap ade sneakers y selesa tu...
walau ape pun i wish i hope ktorg boleh kumpul lagi mcm mase skolah dlu....
alamak sedeh nye xdek gambar korg...=(

No comments:

Post a Comment