Feb 27, 2011

JENGKEL

semangat aku berkobar2 nak buat entri ni.....
pasal ape...pasal aku nyampah!!
gile2 punye menyampah....
ape kau ingat kau sorg ade..
ape ko ingt aku xdek...
ahhh perlu laaa....
cakap mcm nak jerit2....
perlu laa cakap mcm nak bgtahu kat semua org....
perlu laa....
hadoi laa....
aku pon heran mcm mne dia boleh tahan...
kalau aku...
sound direct....
"ko pehal cakap nak jerit2...."
even kite ni.....
blaja laa hormat org lain....*maybe 2 cara die hormat
aku tau laa....
tp xsemua org suka cara kau tuh woiiiiiiiiiiiiiii!.....
AKU XSUKA ORG BISING2....
BOLEH XBUAT SOMETHING yang boleh tunjukkan anda respect orang lain....
even die belum and belum tentu jadik laki kau.
bersyukurlah aku ni jenis yang malas nak amik pusing secara terang-terangan...
Ya Allah ampuni lah aku sebab buat entri mcm ni....
AKU XSEMPURNA.



berapi-rapi!


No comments:

Post a Comment